Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bericht van Thomas.

Ga naar beneden

Bericht van Thomas. Empty Bericht van Thomas.

Bericht  Overseer za dec 22, 2007 1:31 pm

Hey iedereen,

Ik heb hier een bericht van Thomas, hij is niet in staat het zelf te posten.

" Beste mensen,
Ik zit nu op mijn tweede schuil adres, de eerste werd me te gevaarlijk, ik kom niet buiten en ben heel voorzichtig, maar de kerst liedjes op de radio herinneren mij aan het feit dat ik niet thuis zal zijn deze kerst, tenzij er een wonder gebeurd.

Ondanks dat er wat in de krant over gestaan heeft, zal ik waarschijnlijk langer dan slechts tot het nieuwe jaar zoeken naar de waarheid, dus jullie zullen ook de kans krijgen mij daarna te helpen!

Ik zie hier goede dingen gebeuren. Ik baal er van dat nog niemand mijn geheime boodschap met succes heeft kunnen beantwoorden. Ik vraag jullie om, als het jullie gelukt is om een stukje van de puzzel op te lossen, dat hier te posten, net zoals 42 gedaan heeft. Een burgeronderzoek werkt alleen als je samenwerkt, dus elk beetje informatie moet naar buiten gebracht worden. Dit is geen spelletje! Als je iets voor jezelf houd zodat andere het ook nog kunnen "oplossen" dan is het al gauw gedaan met mij!
Als je iets vind, post het, overleg het, bespreek wat er mee bedoelt word/gedaan kan worden. Als ik hier langzaam maar zeker voor mijn ogen het mysterie opgelost zie worden, dan zal ook mijn hart weer rust vinden op den duur, zelfs al draai ik dan de bak in, dan weet ik tenminste de waarheid."

Ik hoop dat dit ons aanspoort om nog beter ons best te doen bewijs materiaal te vinden.

-Overseer-

Overseer

Aantal berichten : 22
Registration date : 07-12-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum