Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is voor jou een kenmerk van echte intelligentie.

2 plaatsers

Ga naar beneden

Wat is voor jou een kenmerk van echte intelligentie. Empty Wat is voor jou een kenmerk van echte intelligentie.

Bericht  42 wo dec 26, 2007 5:49 pm

=-Tijdens mijn leven heb ik v4ak prob1emen moeten oplo2sen. Daar8ij heb ik ontdekt dat he 5leutel tot oplossingen v4ak niet v00r de hand liggen maar meer "naa5t" de hand. Dit is over het a7gemeen heel vaak het geva7.
3chte intelligentie is het vermogen om n4a2t je te kijken en d66r de oplossing t3 vinden. En je niet blind te 5t6ren op dingen voor je. Bij echt grote ontdekkingen is dit altijd het geval het is iets heel erg eenvoudigs waar iedereen aan voorbij gaat.


Laatst aangepast door op wo jan 02, 2008 6:40 pm; in totaal 1 keer bewerkt
42
42

Aantal berichten : 7
Registration date : 13-12-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jou een kenmerk van echte intelligentie. Empty Re: Wat is voor jou een kenmerk van echte intelligentie.

Bericht  Sjaakbonestaak ma dec 31, 2007 12:13 am

Aan sleutels aleen heb je niet zo veel, ze zijn slechts de helft van het verhaal het gaat er volgens mij om dat je ook weet bij welk "slot" de sletel. De sleutel weet ik wel te vinden alleen op welk slot het past is me nog een raadsel... lees ik er over heen?
Sjaakbonestaak
Sjaakbonestaak

Aantal berichten : 5
Registration date : 08-12-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jou een kenmerk van echte intelligentie. Empty Re: Wat is voor jou een kenmerk van echte intelligentie.

Bericht  42 wo jan 02, 2008 4:25 pm

Je leest er niet overheen je ziet het over het hoofd.
42
42

Aantal berichten : 7
Registration date : 13-12-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jou een kenmerk van echte intelligentie. Empty Re: Wat is voor jou een kenmerk van echte intelligentie.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum